onsdag 9 juli 2008

Världens Trevligaste Kväll!!

Ikväll drog jag till Rockbaren på eget bevåg efter ett besök av Magnus (jo, just det!!) och hade hur f'ing kul som helst.
Jag satt vid ett bord och fick efter ett tag sällskap av två killar varav den ene var (håll i dig nu farsan) VÄRSTA Status Quo fanet!! Vi satt o umgicks ett bra tag tills dom stängde, sen drog vi till 7Eleven och köpte folkisar, satte oss i vasaparken o hängde. Det coola var att den ene gillade 50tals musik lika mycket som jag, och hade värsta coola mobilen med asgrymma högtalare på så vi diggade 50tals musik (bla a) tills det blev ljust ute.
UNDERBART att kunna sitta o chilla o vara sig själv med helt okända människor, UNDERBART att hitta liksinnade (eller heter det likAsinnade? Jag tror inte det men för säkerhets skull så är värken han eller jag särskillt into lik...). (I fucking hate svenska by the way...)
Iaf, Bildbevis:

Emil (som han heter) somnade så fort vi satte oss i vasaparken...


Linkan (som han kallas...) BÄSTA musiksmaken ever, vi festade hela natten lång :)


Me (hehe sudd!!)


Senare började det började regna (då var det ljust ute) så vi satte oss under ett träd o Emil somnade med en gång (igen, vissa har inget partysinne alls...)


Oj så suddigt det kan bli!


Fina Linkan, min vän i Amsterdam ;)


Ja ja, sjuk bra utgång iaf. Kul att skaffa polare bara sådär!!
Puss!!

4 kommentarer:

Rasmus sa...

Är det bara jag eller har Linkan en Rockbaren-t-shirt på sig?

Erica sa...

nope, en jack daniels t-shirt... men dom ser ju likadana ut

Linkan sa...

hallå tjejen!
äntligen hittade jag denna blogg...du hade glömt att lägga till en 1:a när du skrev din bloggadress i min tfn. haha, sjyssta bilder...lite suddiga bara kanske;) hör av mig i veckan så kan vi ju klämma nån bärs om du vill...Rocka på!!!!
Linkuspinkus.bloggspot.com

Erica sa...

visst!
som sagt, det får bli efter den 25:e...
vi hörs :)