söndag 20 juli 2008

Ur Warpdrivearkivet:

Det här lolade jag åt ett tag:


Hjääälp
mitt akvarium har spruckit .. va fan gör man?
tejp ?
jo men ... fan klockan är ju fan över FYRA
hum... ja men d läcker ju!
mycket?
hur stort är det?
hum vaknade i de våtaste drömmar av allt porl....vatten i halva vardagsrummet
OMG
okej så här
100 l typ... bara typ 30 liter kvar
ta en hink fyll med vatten, fånga alla fiskar i den
töm akvariet
hål i botten verkar det som
mer kan du inte göra i allafall
jag har inga hinkar!!!
sophink?
städhink?
vad tar jag då??????
bakbunke?
plastpåsar? :P
städhink... hum dör dom inte av medlet som varit i?
du e smart du
kastruller är nog inte så smart
kom ihåg att fiskar måste ha ordentligt med syre
bakbunkne o salladsskål!
hum ja vet men hur fan ska d här gå till annars?
o snakka om fuktskadat parkettgolv :(
annars ringer man sin mamma :P
det e en annan fråga .. rädda livet på nemo e det som gäller!
omg :-O
hum.. ja övervägde faktiskt det alternativet... ringa o väcka henne kl. 4 på natten... hehe
well... fånga fiskarna först
sen torkar du golvet
hittat en värmefläkt som går för fulla muggar iaf
shit alltså vilken ... grej :/
ja ja skämtar alltså inte för fem öre....
ja soooov juuuu!
stackare :(
dom rymmer!
hahaha
hoppar ur salladsskålen
:'( stackare
lock på
jamen ja måste ju ha av locket när jag ska ha i dom.. shit rööööööra
och en fet laptop mitt i alltihop asg
well jag kan ju säga så här.. hur mkt du än älskar "blunder" och "gösta" så är deras liv nog mer värda att offras än ett 5000 kronors golv :S
ja kämpar!
en chans o räkna dom för en gångs skull om inget annat
:-)
jag lider med dig :/
rund salladskål va ingen bra ide..
de ser sig själva, får panik längs kanterna o hoppar ur
fick bli den djupa bunken
hahahahahahhaahahhahaha
Bara 1 kvar!
16 ute
jaha and now... d rinner vatten fortf .. hur ska jag få stopp? d går ju inte.. d kan ju lika bra rinna ut i hinkarna o kastrullerna under :(
ja vill ha en hink!
*ger Andreas en hink*
töm akvariet så MYCKET du kan
nnaaaw
för då har du ju mindre vatten att ta hand om därifrån
jaaa min dröm gick i uppfyllese! i ett av grannarnas förråd... ja gjorde inbrott o va hittade jag.. en hink!
hahah
bra!
Ja hoppas inte det varit kaustik soda eller nåt i den
*diska diska*
tack gode gud :S
frätande fiskar
hehe
värsta va allt då... mitt i all oreda springer 2 fucking jävla myror o yrar! Det e mitt i vintern, akvariet läcker som ett soll, parkettgolvet sväller och så dansar myrorna hambo på skrivbordet!

Inga kommentarer: