onsdag 16 juli 2008

Classic Sesame Street (en jävla massa klipp)

som jag minns från min barndom.

Är det ingen annan som tycker det här är kul? På riktigt?? Är det verkligen ingen annan än mig som kan se på Yip Yip aliensarna utan att garva läppen av sig?!? Verkligen? Fy vad synd... Var har jag min tvilligsjäl nånstans? Var har jag personen som jag kan sitta och skratta ihjäl mig åt detta med?
Find me, please!!!


Fantastisk låt som inte fick visas efter det att dom kom på att textraden "If I make friends with a friendly monster/I'll let him bounce me on his knee/I'll let him do whatever he wants t0/Especially if he's bigger than me" kunde få barn att tro att det var okey med eh...vad heter det...sexual molestation. Tyder nog på att vuxna ser på allt lite mörkare än barn, men vad vet jag. Jag tänkte aldrig så iaf, men jag visste inte vad det var. Fair enough.


Sjukt bra och rockigt


Jag kan inte hjälpa det, jag gillar inte barn normalt sett men detta är för jävla gulligt. Hennes skratt, lol. Lyssna runt 0:37 när Frank Oz som gör Kermits röst nästan inte kan hålla sig för skratt.


Dom fantastiska Yip Yip aliensarna! Här stöter dom på en telefon för första gången...


Fan bloooows! Yip Yip Yip Yip Yip Yip


Var tvungen att lägga till denna videon för jag kissade nästan på mig av skratt när jag såg detta...


Den här såg/hörde jag långt innan madonna's material girl och jag har alltid tyckt att cereal girl är bättre

Och sist men inte minst min absoluta favorit, nummer ett bäst of all time som ÄGER:


OK, nu får det vara nog, hoppas ni fick er ett skratt eller två om ni ens kollade på dom ;)

Later, gators

En sista, ej rumsren men otroligt rolig och väldubbad parodi då:

Inga kommentarer: