fredag 18 juli 2008

Idag...

Har jag inte gjort så mycket.
Sorterat tvätt.... surfat hela dagen... lekt med katterna (jävlar vad det är drag i tjocka Irma när hon kommer igång)... läst lite King... fixat naglarna... och nu försöker jag övertala mig själv att jag är trött och vill sova. Vilket jag absolut inte vill.

Åkte in till stan och träffade farmor för att handla lite, gjorde mig inte iordning ett dugg, sminkade inte över mina två myggbett i fejset eller min sönderpillade finne på hakan för jag tänkte att fuck it liksom, självklart möter jag Erik och Jocke på vägen hem. Står och tittar ner i marken medans jag snackar, gud va pinsamt det var. Jag såg ju ut som en annan sopsäck.

Iaf, kom hem och glodde på filmen Constantine (helt ok, men om man inte läst Hellblazer serien så fattar man nog inte alla inside-skämt) och käkade grillad kyckling och cocktailtomater med två katter som cirkulerade runt mig som blodtörstiga hajar.

Mår ganska ok just nu, igår var en trevlig kväll först på Rockbaren (tack Ellen! Du räddade min kväll men dina fantastiska hundralappar! ;P) och sen en lugn efterfest på Rotary, kul att hänga med Magnus. Skönt att ha resorb hemma, gud va bra det är, man bara känner baksmällan rinna av sig. Just denna veckan har det blivit en baksmälla för mycket, först hos pappa och sen igår, så denna helgen ska jag inte ut alls. (Såvidare inte nån bjuder mig men vem skulle det vara?) Snackade med Anna, vi kanske sitter och hänger nån dag i helgen utan sprit. Har det någosin skett innan...? Tror inte det :/

Iaf, nu skriver jag bara för att skriva, ska fortsätta läsa i warpdrive arkivet, sjukt kul.
Sova? Nää....

later gators

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Låt mig gissa. Varken Erik eller Jocke läser din blogg? För övrigt, jag vet att du är Hawaii-nostalgisk men kan du inte iaf byta till svensk tidszon på bloggen? Snälla :) När du skriver "idag" kan det ju vara både idag och igår och jag är inte inne tillräckligt ofta för att hålla isär dom ;).

Erica sa...

haha oj det har jag inte tänkt på... ska gå in på instrumentpanelen o se vad jag kan göra.

Erik o Jocke slösar inte sin dyrbara tid på att läsa den här bloggen, vad jag vet.
Det är svårt att veta vem som läser eller inte för det är inte alla som lämnar kommentarer :( Simon och Magnus läser varje dag vet jag men dom är det helt knäpptyst ifrån ;( Anna och Ellen också... och Ingrid...men det kan man inte tro.
Men dig kan man lita på, Rasmus! ;)