tisdag 22 juli 2008

Igår

gick jag på en kvällspromenad runt det här stället:

vad det nu heter igen, med Erik, Marlon och Robert:

(vad håller dom på med?)
Sen gick vi till Rockbaren och eftersom jag är pankish (bara några dagar kvar, kanske imorgon får jag pengar!!) drack jag vatten, det funkar. Man vill mest bara ha något att sysselsätta sig med ändå, nu när man inte kan röka inomhus gäller det att ha ett glas att pilla med. Bartendern, han som snackar engelska, kommer ihåg mitt namn. Synd att jag har glömt hans... :< Kul att bli igenkänd dock.
Iaf, en lyckad kväll.

Later G's

7 kommentarer:

Rasmus sa...

När kom ni till rockbaren? Jag gick därifrån klockan halv tolv ungefär.

Rasmus sa...

PS. Det heter "Skansen kronan" DS. ;)

Erica sa...

hehe, jag trodde att det gjorde det men sen när jag skrev det såg det så konstigt ut... det finns ju en annan som liknar den lite längre bort och jag var inte säker på vilken som var vilken. Men där ser man.

Vi kom dit runt tolv - halv ett tiden, då missade vi dig precis :< fast jag stannade inte så länge, stack hem innan alla andra kl halv två typ. Vi satt med ett gäng dryga typer som hälsade på alla utom mig, antagligen för att jag är brud och därmed inte värd att betrakta som människa. Idioter. Men jag sket i dom och hade kul ändå, mest med Marlon. Erik iggade jag, och han mig. Lika bra. Det konstiga är att han är trevlig på början av kvällen, men ju mer han dricker desto otrevligare blir han. Weird.
Anyway, jag ringer dig när jag får stålar så bjuder jag dig på ett par öl, är ju skyldig dig det!
:>

Rasmus sa...

Oh schyst!

Ni träffade inte Edvin och Nadia där då? Vet inte om du vet vilka det är, men Marlon, Bobo och Erik känner dom.

Jag kunde heller aldrig hålla reda på dom två skanserna i början, men sen så förklarade någon att om man kollar på toppen av skansen så ser man en krona. På den vid svingeln så ser man istället ett lejon. Då föll allting på plats! :)

Erica sa...

Aha, smart!

Jag vet inte vilka det var, men robert o dom andra kände dom, och jag tycker jag känner igen namnen, det var nog dom. Dom var riktigt otrevliga mot mig illafall. Skyssta mot dom andra. Tjejen som satt med sin kille o hånglade i evigheter kollade på mig skitkallt som om jag precis försökt ragga upp hennes kille, fast jag inte ens tittat på honom. Det pinsammast var när jag blev lämnad ensam vid bordet med dom, för alla andra skulle köpa öl, då sträcker jag fram handen när dom gör ett avbrott i sitt hånglande och säger "vi har inte hälsat, jag heter Erica, hej" och dom tittar på mig, sen ler dom mot varandra och börjar hångla igen! Det var så drygt att det blev komiskt, normalt sett hade jag blivit skitledsen men jag kände bara att dom var för töntiga och idiotiska för ord, vill dom vara sådana så fine. Jag gjorde ju inget fel!! Skulle bara vara trevlig.... som sagt, idioter det gänget. Därför stack jag iväg och hade kul med några andra som var där som jag känner lite vagt :D

phew! då fick jag ur mig det! ;)

Rasmus sa...

Well, jag förstår dig. Riktigt taskigt gjort. Tjejen måste ha varit Nadia, och killen Markus. Det här låter som ett försvarstal, men min ende kompis där var egentligen Edvin, som lockade dit mig när jag satt på vagnen på väg hem från slottsskogen med löfte om en gratis öl. Han sa faktiskt på msn att du tittade förbi (utan att jag hade sagt nåt), så jag är förvånad att han inte hälsade. Han kan ditt namn iaf :).

Erica sa...

Han kanske var den enda utav dom som faktiskt sa hej efter ett bra tag, innan jag skulle dra typ.
Whatever! Det kanske bara var en konstig vibe den kvällen.