måndag 7 juli 2008

Hem Till Mamma

Vi ska grilla (det regnar....jag vet inte hur dom tänker, dom är antagligen inte riktigt kloka) och dricka vin, snacka skit o mysa. Det är alltid kul att dra dit, mindre kul när man ska hem och ska gå förbi helvetesfloden (dvs mölndalsån) som luktar kloak, förbi en läskig fabrik och så. Plus att det är så lååååångt att gå. Blä. Jag får väl dra i mig halva bag-in-boxen så blir det värt det.
Ja ja, slänger upp bilder från kvällen senare när jag är hemma.

ok, nu är jag hemma igen, dagen efter. Sov i lillasyrrans säng, så snygga lakan!! Avundsjuk!! Men jag snodde med mig en skitsnygg pyjamas hem hehehe >:>

Jag fick rensa jordgubbarna, tydligen heter det att "snoppa av" men det känns lite weird. Typ "vad gjorde du igår då?" "Nä jag snoppade av en massa jordgubbar!" "Jaa-haa....?"


Fina jordgubbs


Här sitter vi o käkar...


Det blev spett, vitlökssås, en blandad sallad med sockerärtor och klyftpotatis.

Gött!!

Later!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aa, det tyckte jag också :D

Rasmus sa...

Jag blir så hungrig när jag ser dom här bilderna!

Erica sa...

göttgöttigöttgött!!