måndag 14 juli 2008

Nu Ska Jag

till biblioteket och låna fler sandman böcker.
Har läst färdigt hela serien, som tur är finns det några böcker vid sidan om som inte är en del av serien men som ändå handlar om dom.
I'm hooked!!
Plöjer även igenom Stephen King's Skeleton Crew just nu, har av nån konstig anledning missat den tidigare.

Det är meningen att jag ska på en födelsedagspicknick i slottskogen idag, men det är minusgrader och ingen sol, plus att jag har exakt 22:- på kontot vilket iofs blir två Sofiero på systemet men jag vill hellre ha dom pengarna till ett paket cigg, har klarat mig på nikotintuggumin nån dag nu men det funkar inte.
Dessutom är det inte så många där jag känner så jag vet att jag skulle sitta och känna mig utanför och konstig.
Eller mat kanske, hmm... mat eller cigg? What a cunundrum.
Jävla skit.
Aja, ha det.

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Det här har inte så jättemycket med inlägget att göra, men jag har tråkigt och känner för att skriva nåt. När jag var ung och dum, kanske nyss fyllda 18, så köpte jag ett paket nikotintuggummin - inte för att jag ville ha hjälp att sluta röka, utan för att jag trodde det skulle vara ett avspänt sätt att få i sig nikotin. På den tiden var nikotintuggummina inte smaksatta, och dom körde ingen reklam på TV för hur goda dom var: med all rätt. Aldrig har jag smakat något vidrigare, och när det kändes som det började brinna i munnen fick jag nog och var tvungen att slänga hela paketet.

Erica sa...

lol, jag vet, dom är vidriga. jag tuggar ett litet tag, sen har jag den under läppen som en snus. mycket bättre!