tisdag 1 juli 2008

Just Nu

Just nu sitter Magnus och hånglar med en annan brud, en tjej vi träffade ikväll, en tjej som bryter på tyska eller nåt jävla språk, frågan är vad jag ska göra?? Ska jag dra hemmifrån och spionera? Ska jag låta dom köra på fast det känns? Om jag drar dit och spionear och jag ser att dom sitter och hånglar...hur ska jag reagaera?
den spännande fortsättning följer....
OK, trodde ni något annat? Visst satt han där med denna jävla random horan och gedda it on!!
Adjöss till Magnus, det var trevligt medans det varade men nu säger jag hej då; hej då, ha ett bra liv, hoppas hon var värt det......
Hej då Magnus, från och med nu.

P fucking S Vi har ändå sagt att vi INTE skulle ragga upp andra framför varandra men om det är så du vill ha det, om det är så du vill ha det så bring it on. Jag har tackat nej till SÅ MÅNGA snygga killar för din skull, men om reglerna är ändrade så är dom fan ändrade.

Fuck you, fuck you and fuck you again.

Behövs det sägas att det här är tillägnat Magnus?

P.P.S jag slängde disneyprinsesslottet ut igenom fönstet. Det gick sönder på ett mycket satisfying sätt. Crash...

En senare uppdatering: Jag fick precis ett mess på mobilen från magnus: "Du såg lite stressad ut när du gick (det var då jag smög tillbaks för att kolla om dom satt och hånglade vilket dom så uppenbart gjorde och jag flydde därifrån), så bara så du vet var det inget fult på tapeten"

Vilket mitt svar är: Det. Tror. Jag. Så. Mycket. På.

Idiot.

Fy Fan vad förbannad jag är!!!

2 kommentarer:

Max sa...

Farkin`ell!!!
Kanalisera lite av den energin på de underbara härliga räkningarna och kom ner till mig idag tisdag och gör en rensning - så känns allt bättre!

Vi har bestämt - glöm inte!

Erica sa...

I know, på väg!!