söndag 20 juli 2008

Gratis Är Gott

Skramlade ihop mina småpengar och två kassar tomburkar, drog till Willy's.
Erbjudandet denna veckan är ett sexpack 2.8or för 12:-!! 2.8or är kanske inte så roliga, men ändå. Pengarna räckte till två sexpack, fyra tomater och tre paket snabbnudlar (fick ta räksmak för kyckling var slut). När jag hade betalat (fick visa leg, hehe) hade gubben framför mig glömt att ta med sig ett stort paket grillad pastrami, mums!! Han had lämnat affären och jag tänkte inte säga till dom i kassan att det var kvarglömt, då vore jag ju estupido. Så nu har jag käkat två supergoda mackor med pastrami, vitlökskrydda och tomat! Najs... (tur att jag inte ska träffa någon ikväll.)

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Jag måste vara den ende på den här jordens yta som inte vet vad pastrami är för något?

Erica sa...

det visste inte jag heller, innan jag smakade. det var som rostbiff fast med en massa kryddor runt om, och så smakade det grillat.
Jag har alltid trott att det var en slags korv, vilket jag avskyr, men icke.