måndag 21 juli 2008

Puh...

Gick up kl nio, drog iväg till soc för att lämna in nästa månads ansökan, skulle även snacka med min handledare om ett gymkort. Men hon var inte där så jag fick promenera från ullevi till kronhusbodarna där hon var, hann precis innan hon skulle dra iväg. Jag får ett gymkort!! Yay! Eller, jag får fem hundra extra denna månaden så ska jag köpa ett kort på friskis & svettis (hellre det än fysiken där det bara är spänniga chalmerskillar) där allt ingår, gym, jympa, arobics, yoga, massage, solarium :D rubbet.
Iaf, gick från kronhusen upp till farmor vid valand för vi skulle gå o köpa prydnadskuddar på chili (rea på sådana nu...), TILLBAKA till brunnsparken där chili ligger, vid det här laget är jag svintrött, har skoskav (eftersom jag gick omkring i mina (assnygga svarta) gummistövlar i regnet igår) och är vrålhungrig.
Så vi drog in på arkaden och fikade, farmor tog en bulle, jag tog en svingod monstermacka:

Nom nom!!

Sedan åkte jag hem. Nu har jag tvättid, ska bädda o fixa till med prydnadskuddarna snart (lägger upp kort på det sen med) och städa.
My day so far!!

Later gators

Förresten, hur vanligt är det att radion byter station av sig själv? Ligger här o skriver och hör hur riks fm melodin körs, sen en massa brus, och nu är det energy. Spooky!! Wtf liksom? Katterna är här, det var inte dom. Jävla spöken. Får väl ta o skvätta lite heligt vatten på den ifall det är Linda Blää som håller på. The power of christ compells you, radio! Skämt åsido, jag är glad att det är mitt på dagen.

7 kommentarer:

Rasmus sa...

Jag som trodde många spänniga chalmerskillar skulle vara en fördel med ett gym ;)

Erica sa...

nej för fan, tänk dig, man står där o svettas som en gris på löpbandet, högröd i fejset och stinker svett så går det runt en massa snyggingar, fy. pinsamt. då kan jag slappna av mer om jag håller på så brevid märta 48 typ.

Rasmus sa...

Förresten, din farmor är med ganska mycket på den här bloggen, men vi får aldrig se hur hon ser ut?

Rasmus sa...

Hehe. Jo, jag antar det om man är seriös med sin träning så är det kanske inte en fördel.

Jag har ett liknande problem. Jag kan inte gå till ett gym, för jag är så förbannat tanig. Om jag öht ska sätta min fot där, så måste jag först träna upp mig. En biceps stor som en handled är inte riktigt vad som passar in :)

Erica sa...

hehe, jag tänkte ta kort på henne idag när vi fikade men hon ville inte det för hon har brännt sig i ansiktet och är röd som en tomat. men nån gång snart!

Max sa...

Be kind när du plåtar Farmor - Hon, liksom jag, har ju en förmåga att få kameror att... liksom... gå sönder eller i vissa fall explodera när det skall tagas bilder på våra fejs...

Daddelidaddy-O

Erica sa...

det är nån evil gen där som inte blir mildare genom generationerna, konstigt...