måndag 7 juli 2008

Tjuvlyssnat

Taget från Tjuvlyssnat.se:

Finns det något coolare än små rebelltjejer?

Omklädningsrum, simhallen

Mamma: Nej, men vad gör du?! Spotta på golvet får man inte göra!! Så gör INTE duktiga flickor. Det finns inga prinsessor som spottar på golvet! (Tystnad)
Liten tjej: Men jag är en DRAK-prinsessa, och de gör det vet jag

En som är helt idiotisk:

Filosofi för alla med bacillskräck

Svävarterminalen, Malmö

Tjej #1: Du vet jag har nästan aldrig bacillskräck, men i alla fall så var jag på Åhlens 5-kronors toalett och så blev jag plötsligt helt euuw, tänk hur många som bajsat i den här toaletten.
Tjej #2: Jag förstår precis vad du menar, vad gjorde du då?
Tjej #1: Nej jag gick på toa.
Tjej #2: (skratt) Jaha?
Tjej #1: Nejmen när jag blir äcklad så bryter jag alltid ner det.
Tjej #2: Va?
Tjej #1: Ja, jag bryter ner det i partiklar, så vad spelar det för roll? Allt och alla är ju bara olika sammansättningar av samma partiklar, så varför bli äcklad?
Tjej #2: Det där var ju smart ju.

Det är ju just det som är grejen, partiklerna är ju så små att man andas in dom!! Man ÄTER bajset!! Fatta det, korkade brud!!! Grrr....

Skönt att man inte är den enda som säger fel ibland:

P.g.a. din mobbning så har det skitit sig med lönen

Handelsbanken, Kungsportsavenyn

Tjej: Jag har övertrakasserat mitt konto.
Kassörskan: Det var ju inte så bra då måste du..(avbruten)
Tjej: Jag vet, kan du fixa en avföring från mitt sparkonto?
Kassörskan: Eeh, jaa det skulle vi nog kunna ordna.

Extrem lol:

Någon som har numret till en duktig barnpsykolog?

Mataffär, Täby C

Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om inte du är tyst nu så dör Björne!
Barnet blir mycket tyst.

Jag hatar också cpBjörne med hans dumma röst och hans retarderade utseende. Död åt Björne!!

Man kan nog inte klaga på att det bara är i usa folk är dumma och utbildningen är kass:

Adolf var bara hans smeknamn

Spårvagn, Göteborg

Tonårsille #1: Alltså du, vad hette han den dära Hitler i förnamn egentligen?
Tonårskille #2: Men du, han hette väl änna Heil eller? Heil Hitler alltså.
Tonårskille #1 (eftertänksamt): Ja, de e klart…

Galet...

Sen har vi ett exempel på hur kärringarna i skoaffären brukade låta (typ varenda en...):

Ikea Dam 45+: Nu har

Ikea

Dam 45+: Nu har jag väl dragit mitt kort?
Kassör: Ja, nu får du välja konto eller kredit.
Dam 45+: Jag vill ha konto, ska jag trycka på konto eller kredit då? (det var i detta läget på jobbet jag ville skrika högt och slå dom eller dra på mig nån jävligt sarkastisk min och säga typ "HHHMMMM....jaaa-aa du, du vill ha konto... vaaad ska vi välja då? Konto kanske?? Näää, det vore för lätt, hmmmm...konto eller kredit..konto ELLER kredit....vilket väljer vi då.....IDIOT"!! *Rak höger*)
Kassör: Konto, sen ska du få slå din pinkod också.
Dam 45+: Vaddå kod? jag har aldrig haft nån kod på något av mina kort.
Kassör: Men då får vi ta det på ett s.k. signaturköp.
Dam 45+: Signaturköp?
Kassör: Ja! Du får skriva på istället för att knappa en kod.
Dam 45+: Jaha, men guud vad krångligt, att det inte finns något enklare sätt?

Det finns naturligtvist ett enklare sätt; betala kontant kärringjävel! Innan korten tar över våra liv totalt! Do'h!

Nä nu får det räcka, kolla in sidan själva om ni inte redan gjort det, flera timmars underhållning utlovas :)

Inga kommentarer: