söndag 3 februari 2008

Poop

Tjabba.

Jag dricker skrämmande små mängder vatten per vecka (kan inte skriva per dag för det kan gå två, tre ibland fyra dagar då jag inte dricker en droppe vatten) vilket naturligtvis inte är så himla bra.
Jag avskyr vatten.
Vad smakar det?? Luft?!? Om man inte har otur och så är det nån flummig bismak i som t ex diskmedel.
Eller som mongosarna på vissa sushibarer gör och har GURKA i. Och vi vet ju alla att om en grönsak, frukt eller levande varelse (tänk gurkor, vattenmeloner och maneter) består av typ 98% vatten så måste det vara något skumt med dom.

Jag är HELT övertygad av att vattnet i kranen som man dricker är samma vatten som jag spolade ner en bajskorv eller två med dagen innan.
Alltså, bajsvatten.
Inte ens renat, bara liksom......återanvänd.
Dom som känner mig vet att jag har lite bajs-partikel fobi (när nån fiser så luktar det för det är små små små bajspartiklar som flyger runt och man andas in dom och sväljer eventuellt och då har man mer eller mindre käkat någons bajs.... tänk på det när ni går in på toa efter att någon skitit) (vilket påminner mig om en till sak jag blir knäpp på, dom som tipsar en glatt att "det luktar så äkligt där inne, andas igenom MUNNEN" då vill jag bara spy, slå dom och tvinga dom att äta bajs, i den ordningen.)
Iaf.
Jag hatar att dricka vatten, men jag fattar ju själv att det inte är så jävla healthy därinne i kroppen nuförtiden, jag är helt uttorkad då jag dricker en del sprit och sådär... Jag har noll energi och mina läppar är torra som något riktigt torrt (orka tänka, nej.) Jag får väl helt enkelt börja hälla i mig, but how? Ok, jag tar mig ett glas vatten nu, så får vi se hur det är.
Una minuta.
Luktar vidrigt, smakar skit. I knew it. O saft går ju inte heller då jag har tröttnat på att känna mig som en påse gödsel och ska bli drop dead snygg/smal, och saft är vatten+kemikalier+socker om man inte väljer den mycket mer scary saft-varianten med aspartam i. Hurra.

Hur det går med bantningen?
Jodå.......
Syndade igår på fyllan (jävla MickeyDee's.....) men har annars vart sjukt duktig (sen igår) och bara ätit sallad sen jag började den här frukt o grönt dieten (...igår). Japp, sjukt duktig.
I looong for a påse polly.
Vi får väl se hur det går, men som det är nu så känns det illa.

1 kommentar:

Max sa...

...och du var på min blog och undrade om rolemodels... suck...
;-D

/Poopy pop