fredag 1 februari 2008

Orka

Nu slipper ni youtubefilmer, for now....

Det är meningen att jag ska ut ikväll, men jag känner mig ganska skit.
INGET passar i garderoben, håret hänger som på en fågelskrämma, känner mig fet och ful och ganska tråkig.
Idag har jag käkat en stor sallad (tomater, avokado, sallad och gurka), ett äpple och en apelsin. Har gett mig fan på att jag ska gå ner några kilo, man tänker inte på hur skönt det är att kunna ha på sig vad som helst och känna sig snygg i whatever tills.....man står framför spegeln och bara vill lipa.
Magen hänger över jeanskanten, armarna dallrar och kinderna är stora som godispåsar. Fuck.

Hatar att må såhär, hatar tanken på all nyttig mat och megatråkig motion som väntar.

Ska fan ordna en "jag-får-plats-i-mina-smaljeans-igen" fest när det ger resultat.

Ok, färdigbitchat för idag,
over and out

Inga kommentarer: