lördag 23 februari 2008

Hur Det Gick

Jo, vad hände igår då? Jag drog till Robert på förfest. Tog en massa kort men de flesta blev suddiga tyvärr. Det var sjukt kul iaf, längesen man var på FF fest hos någon, visst är det alltid mysigare att vara hos någons föräldrar? Här har ni lite bilder från kvällen, enjoy!

Jocke was Slick as Hell

















Min vän August Strindberg

















Erik, en mycket snäll och i det här fallet ganska suddig kille

















Jocke ser inte ut så här i vanliga fall. Det är värre. (P.S. dansa på bordet kan du göra själv din jävla klåpare!! ;) )

















Det här kortet gillar jag. Mycket rörelse runt om, och fina Erika som ser glad ut i mitten.

















Här har ni ett fantastiskt kort på inte lika fina Erica tidigare på dagen, efter sushin med farsan. Brunt hår (så fort jag får stålar ska det färgas ja jävlar), halvvägs igenom en blinkning, halvvägs igenom ett bloss på ciggarillen och harmynt. Fantastiskt.

















Sen har vi ett litet intressant videoklipp på den alltid lika smootha och snygga Jocke som ska pissa ut igenom fönstret på andra våningen, like you do. Naturligtvis vågar han inte, det är mycket snack och nada verksamhet från den killen.
Kavajen hade han köpt för hundra spänn, den är turkos, 'nuff said.
The 80's have nothing on Jocke.



Sådär ja, nu vet ni vart landet låg.
Ikväll ska jag och Magnus antagligen på fest hos en snubbe som heter Robin, och jag har inget att dricka. Kul.

Inga kommentarer: