fredag 20 juni 2008

Yeti On Mars, Yo

Såvidare jag inte är helt loco har jag förstått att Whitley Streiber tror att bilden från mars som har blivit lite "kult" är the real shit, ni vet, den där bilden av en yeti som vandrar omkring på mars yta (kan inte hitta bilden just nu, tänker inte anstränga mig heller men ni ska ju snart få se så det spelar ingen roll)(och ja, jag kan ha seriousely fel men jag minns nåt åt det hållet, correct me if I'm wrong). Jag läste nån grej från hans blogg (jag läser den för the comic effect, Whitley är yttligare en gammal hero och en bland dom första för mig rent ufo-litterärt som tyvärr inte går att lita på, en som jag trodde visste lite grejer men tyvärr är helt clueless, tyvärr, tyvärr, tyvärr) där han skrev om det hela. Bla bla bla.
Som tur är finns det superheroes som Capten Disillusion som sets our minds straight. Sök honom som channel på youtube, han har många bra klipp. Här reder han ut den löjliga yeti-on-mars bilden.

Inga kommentarer: