onsdag 4 juni 2008

Lite Ny Stil

på bloggen, vad tycker ni?

Jag tycker det funkar ganska bra...

Bilden i bloggrubriken är från östra kyrkogården, ska lägga upp fler bilder därifrån strax. Har även denna som bakrund på min mobil.

Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min usbkabel till mobilen, så jag kan rensa upp lite bland allt. Gött!!

Jag vill åka o bada. Men jag har ingen baddräkt... Eller nån som vill/kan haka på... ;( Synd... nu när det är så fint. Tröstar mig med tanken att jag mår illa efter typ tio minuter i stekande sol. Skuggan är min grej.

Magnus har fått låna min underbara, efterlängtade nya bok "Gerald's Game" av Stephen King. Jag skrev ju lite om den för några inlägg sen och kom sedan på att jag lånat ut den till en gammal polare som jag inte umgås med längre, för typ två år sedan ungefär. Fan! tänkte jag, men sen när jag var hemma hos pappa fick jag en ny! :) Första utgåvan! :D Läste om den på två dagar... fy vad bra den är. Nu ska vi se vad Mg tycker om den.

nä, nu lägger jag upp fler bilder istället. Bloggen kommer även numera fungera som fotoalbum, så mycket av det jag lägger upp här kommer att finnas på facebook, hoppas inte ni som har båda stör sig på det.

ses!

2 kommentarer:

Max sa...

Sketasnygg design på bloggen - mycket fin bild i headern!!!

Erica sa...

tack! :)