söndag 29 juni 2008

I Fredags

I fredags skulle Robert ha fest men det blev bara en förfest. Det är alltid kul att vara hos Robert och festa då hans päron bor i ett stort stenhus som är som gjort för FF-fester. Jag använde ordet fest lite för mycket där va?

Iaf, här sitter Rasmus och en kille vars namn jag glömt för tillfället och har sig. Marlons arm får vara med på ett hörn


Här sitter vi på ett tak bakom rockbaren, vi smet ut igenom nödutgången, klättrade uppför en vägg (fråga mig inte hur) (jag börjar bli för gammal för sånt där) och satt o rökte o chillade ett tag eftersom det är ca 100 grader där inne. Skönt med nattluft. Svårt att ta sig tillbaks. Det är Marlon som syns här.


andra sidan gården, Erik skymtar fram


Det här var på väg till Rockbaren, vi hittade en pundig bänk att vila oss på...


Jag ville också vara med!


And now fo something completely different: Här sitter Vågen i gympasalen bakom Rotary då alla möbler hade flyttats in dit (why you ask? Jag vet inte, pga städning kanske) precis innan vi skulle ut. De här var ett tag sen... jag tror det var den kvällen vi senare drog till Skål, men jag kan ha fel.

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Killen som du glömt av namnet på heter Ossian.

Erica sa...

aaaaahhhh.... Ossian.......