onsdag 11 juni 2008

Plötsligt En Lördag

Jag tror det var i lördags iaf.
Jag drog hem till Anna där vi åt nachochips med smält ost och två olika sorters dipp och klagade på våran vikt, sen satt vi och snackade lite kärleksbekymmer och till sist gick vi till röda sten för lite sol och vattenmelon.
Proof of healthy living i fyra delar:


Det var ju lite ovant och läskigt ute i solen sådär men jag var glad ändå


*nibble nibble*


Sen ringde Robert och tyckte att vi skulle träffas i slottskogen och vid det laget var vi stekta så vi drog dit. Efter ett tag drog vi hem till Robert på förfest:

Anna och Erik


Jag leker med kameran lite...


Senare var det såklart utgång så vi drog till Viktoria, där vi hitade ett bord som såg så brattig ut att jag var tvungen att ta kort på det:


Där sitter Erik och har kul, han är nog brat innerst inne. Rasmus raggar i bakrunden.

3 kommentarer:

Rasmus sa...

Haha! Varför tror du att jag raggar egentligen?

Erica sa...

det såg ut så på kroppspråket. men ni kanske är syskon eller nåt, vad vet jag? ;P

Rasmus sa...

Hehe ;) Nä, du har rätt så klart.