onsdag 4 juni 2008

Östra Kyrkogården Med Simon

Simon och jag gick en runda på Östra Kyrkogården när han var här och hälsade på senast. Det var jävligt kallt, därav suddiga bilder pga skakiga händer.


"Go-oin' to the chapel and we're, go-ona get bu-u-u-ried"



Vi gick en bit och så utbrister Simon "det sitter nån där borta!!" och skrämmer skiten ur mig. Det visade sig vara denna statyn som såg så riktig ut.



Jag vågade inte gå närmre än såhär, hon såg så läskig ut ;) Jag har nån slags fobi för att statyer plötsligt ska komma till liv, jag skulle inte bli förvånad om jag nån gång när jag var liten blev skrämd av en sån där utklädd statygubbe på stan. Jag pallar inte att gå särskillt nära, för tänk om.



Fina färger



Ganska tråkig och dyster bild... men man fattar vad maffigt det är.


Nån liten snubbe som hette "F" ;)



Fönster i dörrarna in till kryptor behövs inte, de känns bara morbida. Jobbigare sen om...

det sitter ett fönster mitt emot så man kan se in jättetydligt. Tänk om nån skulle gå tvärs över när man står där? EEK

suddiga blommor



Utsikten från Seatons grav. Tänk att jag har gått här klockan tolv på natten Halloween night, jag kan inte fatta det själv. Hade aldrig gjort det ensam. Det var jävligt creepy. Fy bubblan vad modig jag var ;D Vem följer med mig nästa gång? ;)

Inga kommentarer: