måndag 5 oktober 2009

Helleeww...

Hej på er!
Ledsen att jag varit en sån tråkig bloggare, men det har som sagt vart lite strul med the electronics at home, så så är det.

Inget nytt direkt att rapportera, jag har fått en kille som ska komma hem till mig och hjälpa mig med lägenheten och ekonomin men jag får inte träffa honom förens på fredag, ska bli spännande. Då kanske det äntligen blir lite ordning. Sjukt att ha hem någon som man inte känner som ska kliva in där och styra upp saker och ting, men jag vet ju att det behövs. Det är inte meningen att jag ska städa innan heller, han ska se det som jag definerar som "åt helvete" så han vet var mina typ... hur ska man säga... gränser (?) när det gäller städning går. Vad jag tycker är "rent" eller "stökigt" liksom. Jaja, hoppas han är snäll bara. Jag ska vara snäll. Fast det är jag ju alltid...

Jag har en massa bilder o skit att slänga upp här på los bloggos, men mobilen bråkar med mig nu (dax att byta till mig en nyare modell helt klart) så det är lite svårt. Bland annat bilder från när jag och mamma var i borås på en textilutställning, det var coolare än vad jag trodde att det skulle bli! :)

Och så måste jag ju visa er min nya, feta, underbart långa, specialbeställda Stephen King bok som jag köpte innan jag blev pank igen.

Nu sitter jag hemma hos henrik och skriver men jag ska snart iväg till ingrid där vi ska käka guacamole och dricka vin och fira att vi är arbetslösa och inte behöver gå upp tidigt imorgon.

Skål!

P.s. pappa, hur mådde du i lördags egentligen? ;) tänkte att jag skulle ringa och bakismobba dig men som sagt, jag är ju så snäll :) Hoppas det var kul :) Kan vi käka sushi på torsdag istället? Ska träffa killen på fredag kl kvart över ett... have your people call my people!!

1 kommentar:

Max sa...

Jodu, jag låg hela dagen och det kom ut sånt där funky goo, som dom visade en hel del av i ghostbusters, från kroppsöppningar jag inte visste att jag hade...
Torsdag tar vi en sushi!