fredag 23 oktober 2009

Ja Minsann

Idag har jag fixat läget med viktiga papper och även ringt vahettere..... fastighetsskötaren för att fixa nya nycklar till brevlådan då nyckeln dit konstigt nog fått ben och slitit sig från nyckelknippan nån gång under natten. Seriöst, jag har inte tagit av den, hur kan en nyckel försvinna från nyckelknippan?? Damn aliens...
Iaf, efter en pepptalk från pappa gick det relativt smärtfritt att styra upp bankpapperna.

Och, THE BIG NEWS; imorgon har jag en jobbintervju på The English Shop att gå till! Yaaay!! Tjejen som äger stället var jättetrevlig och babblade på om allt möjligt, det skulle vara superkul att lära känna henne. Dom har så sjuuukt mycket häftiga prylar, hoppas man får lite personalrabatt ;)

Annars vill jag bara rapportera att min guldring med pärlan på har försvunnit mystiskt från mitt finger, om jag har lagt den nånstans hemma hos nån kan ni väl hojta till, den betyder mycket för mig. Antagligen har jag tagit av mig den här hemma men jag har letat överallt och den är helt borta, så nu hoppas jag att den ligger hos nån polare :/

Ja ja, nu ska jag surfa vidare.

Hej då bloggen så länge!

Inga kommentarer: