tisdag 6 oktober 2009

Ain't It The Truth

Idag har jag.......... ummmm............ inte gjort så mycket.
Vaknade tidigt dock! Kl åtta sa kroppen *ping* och jag fick ligga och läsa tills jag kunde med att gå upp.

Jag har handlat med mamma idag, vi köpte fler sådana där underbara fiskfileér med inbakade räkor, smält ost och broccoli...yumz :)

jag har blivit ruggigt nervös inför att träffa den här killen vad han nu kan heta och att han ska in i mitt liv och hjälpa mig.... det jag hoppas på är att det blir en helt ny start liksom, att min lägenhet kommer att vara fin inte bara två dagar (eller mindre) efter jag städat utan hela tiden (han ska ju komma hem till mig några dagar i veckan och se till att det sköts, skönt, det är SÅÅ mycket lättare för mig att göra skit om jag har nån som pekar ut vad som behöver göras, sånt jag inte ser), att min ekonomi kommer att bli bättre, att jag får arslet in gear och han kan hänga med mig till ställen där jag kan söka praktikplats (jag kommer inte iväg... vill inte, vågar inte) och sånt.

Just nu sitter jag och väntar på att min fiskfilé ska bli kvar, jag ska göra en god sallad på sallad, tomater och rödlök med thousand island dressing till. Mmmmm....

Lyssnar på (i brist på annat) New Moon (ni vet, twilight serien part two..) och satan vad trött jag blir på den. Som jag sa till henrik, hur många ggr i en och samma paragraf kan man beskriva en killes ögon? "His eyes were like burning embers of passion bla bla bla" sen gör dom något, två sekunder senare "his eyes shone with love and the color was undescribable blablabla" sen nånting nytt och "his eyes looked as though...." ja ni fattar. We get it, he has eyes!!

Jaja, nu ska jag käka och titta på robin hood: men in tights. Länge sen jag såg den.

Bilder o skit laddas up snart, I plomise!

Puss

1 kommentar:

LN sa...

hehe..twilightserien ja! mkt ögon..men funkar om man inte orkar med annat. Läste Frankenstein härom dagen..inte så mkt ögon där inte.