måndag 26 oktober 2009

Msn Mellan Mig Och Simon

erica says:
ska inte göra nåt ikväll
Simon says:
stackars
Simon says:
typ
erica says:
eller inte
erica says:
ganska soft
erica says:
jo, jag ska åka till henke och ladda ner den nästa twilight boken, men sen ska jag hem med en gång
Simon says:
då har du nått att göra iaf
erica says:
ja. inte så kul men...
erica says:
värt.
erica says:
jag vill veta hur det går
Simon says:
spännande
Simon says:
jag vill äta en falafel
Simon says:
har du falafel?
erica says:
haha ursäkta om jag tråkar ut dig
erica says:

Simon says:
haha, jag menade att det var spännande...
erica says:
eller hur
erica says:
men ok
Simon says:
jo!
erica says:
ok!
Simon says:
tack!
erica says:
!
Simon says:
.
erica says:
...
Simon says:

erica says:
dammit
Simon says:
haha

Inga kommentarer: