torsdag 15 oktober 2009

Lucky Day


Hej hej bloggen!
Jag har haft en riktig turdag idag.
På promenaden imorse lyssnade jag på morgonprogramet Aurora på P2, och mot slutet av promenaden när jag kom från wavrinskys plats ut från under bron synkade den otroligt vackra musiken perfekt med solljuset och skuggan, if that makes any sense. Lite svårt att förklara, men det var helt fantastiskt vackert och otroligt komponerat, liksom. Som en gåva from above eller nåt.
För flummigt? Fint var det iaf.
Jag var sugen på något sött och jag fick helt oväntat ett helt paket frukttuggumi av tjejen som delade ut metro vid chalmers, tack för den liksom! :)
Hårbandet jag använde lyckades hålla in mina öron utan att dom poppade ut och frös till is, tur!
Jag hittade en ordentlig, varm, om än lite väl rastafärgad halsduk imorse längst in i garderoben, very lucky! Just det det påminner mig, jag har ju flera skokartonger fyllda av vinterprylar, man kanske borde gräva fram dom nu...
Iaf, jag trodde att mitt tobak var helt slut men jag hade förväxlat paketet med min gamla så jag hittade en nästan helt oanvänd påse tobak, yay! Klarar jag mig på ett bra tag hoppas jag...
Hmm what else what else.... jag minns inte mer, jag vet bara att det hände fler sådana där små minimirakel hela dagen, tack för det whoever's doing it! ;)

Inga kommentarer: