tisdag 29 september 2009

Lika bra

Lika bra att jag skriver nåt nu när jag har tillgång till ett tangentbord som funkar... min hemma har fått slut på batterier så jag kan inte använda den... tråkigt värre. Som tur är har jag mina favvo länkar i bokmärken så jag kan surfa ändå, men inte svara på fb-inlägg eller msn :(

iaf, inget nytt under solen.

Firade Martins fördelsedag i lördags, det blev en riktigt lyckad kväll ävan fast mitt hår var otvättat och ett gäng blonda örgrytebrudar öppet hånade mig för mina kläder tidigare på kvällen. Jävla brudar, jag hatar dom. Och ändå hade jag på mig helt normala kläder. Och JA, det var mig dom först fnissade och sen asgarvade åt, NEJ jag är inte bara paranoid. Bitches'n'Hoes.

Såg filmen Hot Fuzz med Henrik härom dagen, den borde alla se tycker jag. Nu vet ni det. Ni kan tacka mig sen.

Jaja, klockan är kvart i fyra på morgonen och jag kan inte sova pga att en viss person ligger och snarkar arslet av sig, men jag måste upp till ett helt meningslöst möte tidigt imorgon så jag får väl göra ett till försök.
Blä!!

'night night
>:F

2 kommentarer:

Max sa...

...och ålder på "örgrytebrudarna"...?

Erica sa...

tja.... 17-22 kanske....