söndag 11 oktober 2009

Upp och Ner, Ner och Upp

Jag är så trött på att pendla mellan att vara glad och känna att allt kommer att lösa sig i slutändan till att må skit och helt tappa hoppet om en bra framtid. Jag är deppig, låg och allmänt nere just nu, pga ja.... suck. Det gamla vanliga. Gamla jävla spöken som man borde säga hej då till men inte kan.
Jag är trött på att aldrig lära mig av mina misstag.

Gnäll gnäll gnäll.

Anna och Ellen, jag har en idé. Vad säger ni om att nästa månad tillsammans hyra ett bord på Kommersen Loppmarknad (den vid masthuggstorget)? Eller för all del, är det någon annan som vill hänga på går det utmärkt. Jag vet att jag har hur mycket skit som helst som skulle kunna säljas, allt från kläder, skor, prydnader och böcker. Det är inte alls dyrt heller!! Vad säger ni?
Tjäna lite pengar och samtidigt ha lite kul.
Jag ska göra detta iaf, om det inte finns nån som vill sälja sina prylar, är det nån som skulle kunna tänka sig att hänga med mig när jag gör det? Vågar inte styra upp det själv. Mamma får köra dit alla prylar.
Guuuuud vad skönt det vore att rensa ut all skit jag har, min garderob flowar över med kläder som jag inte kan använda längre och likadant är det i källaren. Och tänk typ 40:- för ett plagg, det kan bli några penningar det, om man säljer typ hälften! Weeee pengar! :)


Iaf, nu ska jag käka middag och titta på det senarst avsnittet av Hell's Kitchen på Youtube. Sweet.

Puss

Inga kommentarer: