torsdag 15 oktober 2009

Suck.... Motion

Jag försöker få in vanan att promenera en timma varje morgon runt åtta tiden. Dels för motionens skull (ghaah) och dels för att komma igång lite tidigare på morgonen.
Blääää vad jag hatar att promenera, det tar emot som bara den och det enda som räddar situationen är att jag har en bok i ipoden att lyssna på. Och att det är så vackert tidigt på morgonen, speciellt nu när det är frost.


Ibland är det nästan som att promenera omkring i New Canaan.


Jag brukar gå en runda runt guldheden, det är så lugnt och skönt där


Gnägg.

2 kommentarer:

Max sa...

Oohhhh, nu längtar jag tillbaka till Guldheden!
Kommer du ihåg att vi bodde där bredvid hästen?

Erica sa...

Vaaa... guldheden..... ni har väl aldrig bott i guldheden.... *dreglar*
Jo det är klart jag minns det ;)

Det vore jättekul om ni flyttade tillbaks dit, det ligger ju så nära! :)