tisdag 17 mars 2009

Sömn At Last!

En ny fin dag!
Jag ska ner till Willy's och köpa frukost snart, sedan iväg till soc och lämna in papper, sedan en tur på stan då jag ska hitta ett par snygga brallor och en ny jacka, sedan hem till farmor. Jag är i desperat behov av ett par nya skor också, men det är nog att pusha det lite. Inte så kul att gå ut på krogen eller stan i ett par sletna adidas direkt... Men whatever.
Robert och Erik var här igår och hängde ett tag,

men jag blev så trött runt halv elva så dom drog och jag slängde mig i säng, somnade elva. Vaknade kvart i sju imorse, pigg som en ärta! Mmm, ärtor, måste köpa ärtor. Iaf, det känns väldigt skönt.
På söndag ska jag ha en "bingolottokväll", dvs ett gäng polare kommer hit och vi spelar bingolotto och leker pensionärer, det blir kul! Jag ska bjuda på klassiker som kaffe och snittar, ser fram emot det :)
40 min innan affären öppnar... suck. Hungrig.
Ikväll så är det going away party för Robert som ska flytta ifrån stan, jag ska ta det ganska lugnt ändå. Jag finns på Kings Head från klockan åtta framåt om nån vill haka på! Alla är välkomna :) Jag hoppas på mys och middag med Mg ikväll innan jag drar dit, men han har så mycket att göra :( Inte hans fel dock.

Gu-hu-hud vad skönt det är att ha tillbaka mobilen. Och tack Tobias, tusen tack att du bara dök upp med den! Beyond the call of duty :) Ibland är det bra att man kan hittas hur lätt som helst via interwebs.

The Mobile-bringer :)

Nej, nu ska jag brygga lite kaffe och leka vuxen medans jag väntar på att Willy's slår upp sina gyllene portar!

:F

2 kommentarer:

Max sa...

Svart skall det vara! Kaffet alltså!

Erica sa...

black...black as my soul....