lördag 28 mars 2009

Lördag lördag

Idag vaknade jag av att Ji (pappas flickvän när jag var typ, tre fyra nånting) ringde och tipsade om ett sommarjobb på Dansforum som låter jättebra! Ett enkelt café och att hjälpa till lite i allmänhet, det låter perfekt för mig. Plus att jag kanske blir sugen på att börja dansa igen... :)
Iaf jag ringde till kvinnan som har det men hon var upptagen och skulle ringa upp mig igen. Hoppas hon gör det! Hoppas hon vill anställa mig! Det vore jätteskönt att komma ut och jobba igen. Inte sitta som en lägenhetszombie och vänta på good times.
Det är så underbart att inte ha det där trycket från soc och arbetsförmedlingen att jag måste ta vilket skitjobb som helst utan jag får verkligen välja något som känns bra och rätt för mig. Dom var så otroligt förstående efter det hemska jobbet på le croissant där alla var otrevliga och oproffsiga. Jag måde så illa där, och dom lyssnade på allt jag sa och tog tag i det. Tack Johnny och Jana på Rondellen!

Iaf, nu har jag tittat på två avsnitt av du är vad du äter och ska ta mig ut på en långpromenad runt slottskogen. Jooo, det ska jag. Kom igen nu, gör det erica. Nu!

Inga kommentarer: