måndag 2 mars 2009

EEEK!

Jag skickade precis iväg ett friends request på fb till Dr. Ciaran O'Keeffe (my hero), tänk om han lägger till mig!!
Det vore det coolaste ever!

I'm such a geek :F

UPDATE: Yaaaaaays!!! heheheheheheheheheeeee nu är vi polare på Facebook wohoooooooo!!! Har även blivit polare med Yvette, Richard Felix och.... wait for it, världens bästa medium IN THE WORLD David Wells!!! Jag älskar fb, tänk att kunna chatta med ens idoler bara sådär!!
Ciaran skrev: "Allways nice to hear from fans! I like your photos (alltså dom jag tagit på olika grejer antar jag, tänk om han menar dom på mig OMG!!! Fast det tror jag inte) and it's fun to learn that Most Haunted is aired in Sweden. Have a nice day!" AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAAA!

This man is my hero

Sing along with me folks! Happy happy joy joy happy happy joy, happy happy joy joy happy happy joy!

länk till något av det roligaste jag sett någonsin;
http://www.youtube.com/watch?v=8UobDOdqN-Y

ps jag ska kolla vitamin T (för tönt) levelsarna i min mat i framtiden, i swearz.

4 kommentarer:

Anonym sa...

you old nerd!

Erica sa...

And proud of it!!! :D

Rasmus sa...

Ok. Bara en fråga. Varför har han en penna i näsan?

Erica sa...

för att han får ha det :P