fredag 20 mars 2009

Fredag Baby

Hmm... vad står på agendan idag.....
Jag ska dra en tand nu snart! Serious Ouch!! En visdomstand dessutom.... Var ska jag nu förvara all min visdom?? Under tungan? I min ena näsborre? Idk. Får se om min intelligens droppar ett par steg efter dragnigen....
Sedan ska jag träffa pappa och käka sushi som vanligt klockan ett, får se hur det går med halva fejjan bedövad, jag kanske inte kan tugga ordentligt. Men jag får äta eftersom det har gått såpass lång tid efter dragningen.... det kollade jag upp direkt.

Jag var hemma hos mamma i förrgår och fick ETT TON nya kläder, weeeeee!! Det stod fyra sopsäckar i hallen som skulle till frälsis innehållande gamla kläder som morsan och mina två syrror skulle göra sig av med och jag hittade skatt efter skatt. En skitsnygg babyblå duffel, mängder av snygga toppar, en massa varma koftor, byxor, skarfs, allt möjligt. Jag samlade ihop till en hel sopsäck så nu har jag mer kläder än självaste Paris Hilton (eew). Jag lovade att göra mig av med en av mina egna, gamla, slitna kläder för varje plagg jag fick med mig (mamma's rules) men eftersom jag fick så mycket är mer eller mindre hela min garderob utbytt, skönt!! Det är dags för en ny look. Skönt, som sagt.
Lägger up lite bilder snart på allt nytt. Dessutom var jag och farmor på stan och jag fick i tidig födelsedagspresent lov att shoppa loss, UNDERBART, tack farmor!! Jag kom hem med ett par nya svarta brallor, ett par skitsnygga skor, en ny väska, ett hårband, en ny topp, en ny vårjacka, en kjol och magen full med jättegod räckmacka som vi åt till lunch.
I loves mah familie! <3
Åh det ska bli kul att lägga upp bilder på allt. Mina gamla kläder ska jag sälja på tradera, länkar till det med när jag är klar!
Ok, dags att ta sig i kragen och gå till tandläkaren.
Hörs sen!

:F

Inga kommentarer: