onsdag 4 mars 2009

Bleh...

Ok, äntligen skaffat ett deviantArt konto, ett plajce där man kan dela med sig av sin....... konst...... Fan jag har sådana komplex nu, peepsen där är ju fan skitduktiga och jag är, mediocre at best. RIKTIGA konstnärer där, ffs.
Men jag ska öva, öva öva och bli bra jag med.
Jag försökte rita Stella lite Disneystyle, men ändå... det ser så barnsligt ut.

Det ska bli mycket bättre än det här, det har jag gett mig fan på.
Problemet är att jag freakar när jag inte får till det, slänger blocket i väggen och vill bara gråta och svära. Jag vill inte öva, jag vill vara bra NU. Suck. Kanske dags att sluta tänka som ett barn?

Iaf, jag har en massa från nätet jag vill dela av mig med men orkar inte nu, länka hit och dit, snore. Lägger upp lite coola saker om ett tag.

:F

Inga kommentarer: