onsdag 5 mars 2008

Styra Upp Sig Idag?

Jaha, ännu en dag.....

Igår kväll satt jag och tänkte på allt jag skulle göra idag; städa, tvinga Ingrid's föräldrar att hämta hennes lådor från källaren, bära ner min skit i källaren, möblera om, panta burkar och slänga glas med mera och såg riktigt fram emot det. Men, som alltid känns det helt annorlunda när man sitter nyvaken och seg. Jag orkar inte lyfta ett finger känns det som. Jag kan ju börja med att käka frukost...sen duscha och klä på mig...SEN sätta igång med städningen. Urk.
Problemet är att jag vet inte var jag ska börja. Det är så mycket, jag drunknar!!

Iaf. Jag har klantat till en grej på riktigt. Jag var på Rondellen för att låna deras dator då min inte funkade för att betala mina räkningar. Jag loggar in på nordeakontot och sätter igång. Sen precis innan jag avslutat det hela (man måste signera med en avslutningskod) kommer min handledare in och börjar prata med mig och när hon går får jag hjärnsläpp och tror att jag är färdig med räkningarna, loggar ut från nordea och river sönder räkningarna!! Hur stolt som helst, kännde mig jätteduktig! Dagarna går och jag undrar varför dom aldrig dras...sedan igår satt jag och tänkte på det och insåg med en isande känsla i magen att jag ju för fan inte avslutat det hela. Och räkningarna är borta!! Vad gör jag?
Idiot...

Inga kommentarer: