torsdag 27 mars 2008

Dagens Outfit

Jag läser andras bloggar ganska ofta och alla, ALLA tjejer ska envisas med att ta på sig det snyggaste/dyraste/slampigaste plagg de äger och ta kort på sig själva, varje dag, för att informera omvärlden om deras klädval för dagen.
So why not liksom! Dela med mig av min inf heta garderob liksom!! Yeah, so, iaf, dagens outfit:



Sweatshirt hittad efter ca 6 år i en gammal låda i källaren, luktar fortfarande lite svagt av mögel efter fem tvättar,
T-shirt från mina dagar som McDonald's slav, står "McSalad shaker" (minns ni dom?) "Shaken, not stirred" lite sexigt sådär på ryggen,
Svarta mysbrallor hittad i en kontainer brevid Magnus hus förra sommaren, storlek 44 så de måste hållas ihop med en säkerhetsnål i midjan men de gör under för mitt självförtroende (får känna mig supersmal).

Är ni gröna av avund? Klart ni är.

2 kommentarer:

Max sa...

Fortsätt nu att lägga in bilder på dina outfits och samtidigt göra reklam för McDonalds (clownen ger en verkligen the heebeejeebies) så rasar snart annonsanbuden in till bloggen och du blir miljonär - som hon den där blonda bella, eller vad hon heter, som det står så mycket om i tidningarna.

Ser på bilden att det där röda "tjurfäktningsskynket" står kvar i hallen....
Ner i källaren, typ NU!!! ;-)

Erica sa...

jag vet, jag ska! idag, jag lovar!