torsdag 27 mars 2008

By Popular Demand...

Ok, ok, jag skriver nåt då. Så har Simon nåt att läsa.
Känner just nu ingen blogglust alls, det bara dog. Kanske kommer tillbaka, kanske inte. Orka. Jag har fan INGET att skriva om.

Jo förresten, pappa hjälpte mig att städa och möblera om, thank god. Nu (x antal dagar senare) är det fortfarande lika fint och städat, stolt!! Här får ni se:
Lite suddigt kanske men sjukt najs.


Sen var vi ju hos mommo & moffa (mormor o morfar) och "firade" påsk, tog lite kort därifrån som jag slänger upp här as well:

Grottmongo!! Fy faaaan.......


Mormor äter korv and is lovin' it


Ledsna påskblommor


En påskbitch och hennes ho's


Det var det det. Kul.

Jag har tandvärk så in i bänken. Har ni någonsin kännt av eran puls i tänderna? Det har jag. Det GÖR jag. Det riktigt dunkar i hela vänstra sidan av käften, och jag vågar inte ringa tandläkaren. Jag har tandläkarskräck. Och sprutfobi, och jag vet att dom kommer att ge mig en spruta. Både mamma och farmor har tjatat på mig att boka tid, så, för att yttligare stoppa huvudet i sanden har jag helt enkelt ljugigt och sagt att jag har bokat tid, men det kommer jag aldrig ALDRIG egentligen klara av att göra på egen hand. Hjälp!! Börjar få slut på smärtstillande piller.... Fa va ont det gör. Vill inte vill inte vill inte *stoppar tillbaka huvudet i sanden och väntar dumt på att det ska lagas av sig själv*

ok, nu orkar jag inte skriva mer, ska skölja med flour (stavas det så?) en gång till så kanske det går över. Hej.

6 kommentarer:

Max sa...

Ålrajt, städningen fixade vi ju bra - då är det tandläkaren nästa - vi kan slå följe du och jag då jag lider av exakt samma tandläkarskräck...
Senaste gången jag fick en spruta av "Plågis" fick han lägga på en bedövande klick salva på tandköttet INNAN han tröck dit bedövningssprutan - det kändes ingenting faktiskt!

Jag tycker att du påminner om Angelina Jolie på bilden... nothing wrong there!

Erica sa...

angelina jolie nerknarkad och utan sömn i fem dagar kanske...nä men tack :)
jag vet, jag hade aldrig skrivit något om tandisen om jag inte ville att du skulle ta mig i kragen och styra upp det hela, det var ett rop på hjälp!
och nej, bedövningssalva funkar INTE. Har man dragit fyra och lagat åtta så vet man det. Fy fan. Vill få lustgas (dels för att uppleva det, dels för att tuppa av) SEN en massa sprutor.

Max sa...

Lustgas är riktigt "far out". Jag testade det då du ploppade ut som en oljad säl-puppy på fem minuter. Morsan din bölade till en sekund och så var du ute - gick så jävla fort alltså! Men jag hann ta ett par whiffs ur lustgasmasken - och det var mysigt värre!

Erica sa...

haha fan va kul! snällt av dom att ge dig lustgas också, eller är det kanske standard? kul iaf :)
oljad säl-puppy lol

Max sa...

Ähumm, nu var det inte direkt så att dom "gav" mig lustgasen, utan den snek jag till mig, när jag och morsan var ensamma i rummet. Hon drog rätt rejäla whiff ur tuberna och jag tyckte hon såg så gott stenad ut efter varje drag, så jag var tvungen att i lönndom prova jag också... Man ville liksom skratta...

Erica sa...

haha shit ännu roligare!!