måndag 16 februari 2009

Too...Much....Info!

Jag kan inte sluta... jag måste gå och lägga mig... men det går inte.... pga denna sida...

jag måste läsa om top ten bizarre death related things you can buy online! Eller top ten bizarre phobias! Eller top ten bizarre biblical tales! Eller varför inte top ten Route 66 stops!

Och det tar aldrig slut! Alla top ten listor i hela universum finns här! (Jag har inte kunnat navigera bort från denna sida på fyra och en halv timmar och jag tror att jag håller på att bli blind av skärmens harsha glare (vissa saker kan jag bara inte komma på hur man säger på svenska men jag la till ett "a" på harsh så alla svenskar fattar, varsågod) men jag tror att den faktiskt innefattar hela universums listor, jo.)

Jag måste sova. Fast nu hittade jag top ten eerie haunted places, IT WON'T STOP!!!!!

HJÄLP!

OkOK här är länken till en massa mer övergivna hus som jag tog upp i inlägget innan denna, för jag vet att ni gillar övergivna places lika mycket som jag; top ten abandoned places. Klicka på "source" brevid bilderna och kiss your productivity för dagen goodbye.

Inga kommentarer: