söndag 22 februari 2009

LolBike


Why God, Why???

Jävlar vad otränad jag är. Det märks att jag varit soffpotatis ett bra tag. Efter typ tio minuter gav jag upp, känner att jag måste ta en snabb promenad för att få igång kroppen först, men nu är det för sent.
Skönt då att det är måndag imorgon, jag älskar att påbörja projekt på måndagar. En ny färsk vecka, fylld av möjligheter. Jag ska logga hur det går dag för dag. Spännande va? ;) Mitt mål är att cykla minst tre timmar per dag den här första veckan. Jag vet inte, det kanske är mycket för en nybörjare, men jag tycker om hårda krav såhär i början. Då känns det roligare att pressa. Men en tim på morgonen, en på dagen och en på kvällen satsar jag på, utan att bli ledsen om jag inte klarar det med en gång.

Sushi med pappa imorgon, YAY, jag är sååå sushisugen. ÅÅÅÅhh insideoutrullar. Avokado. Lax. Soppa med krispig purjolök i. Mmmmm... :D

Imorgon ska jag dessutom plantera årets tomatplantor. Jag har lite jord kvar sen förra våren, jag har en miljard krukor (jag älskar att köpa gamla fina krukor på Myrorna men har inte gjort det på länge) och två fina tomater, en cocktail och en vanlig, som fått sitta i solen och bli riktigt mjuka, jag tycker att fröna tar sig bättre då. Jag brukar bara droppa ner några frön straight out of the tomato, slem och allt, ner i jorden och täcka för. Inte vattna på nån dag... Sen blir det bebisar!!

>:F G'nite

5 kommentarer:

Anonym sa...

TRE timmar, är du GALEN??!!! :P
Kanske ska börja med 3x20 min? Eller kanske bara jag som är så jävla lat å otränad! You go girl!

Erica sa...

jo men det kanske är för mycket... vi får se imorgon helt enkelt!!

Max sa...

Helt rätt som Anna säger - 20 minuterspass är det bästa att börja med - sedan när du klarar av detta utan bli astrött eller får träningsvärk som blir enormt jobbig, kan du öka tiden.

Japp, sushi idag klockan 13.00!

Rasmus sa...

Min lillasyrra hade en sån där. Jag lyckades ha sönder den.

Erica sa...

tråkigt!