lördag 21 februari 2009

Besviiiiiken


Jag har haft långa samtal med mina spirit guides (inte att dom svarar, men jag är ju inte psychic så jag kanske bara inte hör dom eller nåt..) och jag har försökt be om hjälp, för enligt the C's så behöver man bara be om hjälp. Inte tigga eller köpslå utan bara be om hjälp. Och det har jag gjort länge. När jag snackade med mediumet Mona sa hon att dom där uppe säger att det är jävligt viktigt för mig att ta mig tillbaka till usa för det är tydligen något som jag ska uppleva där... men hur ska jag ta mig dit? Simma? Some money would be nice! som Laura sa innan hon vann på lottot, för att hon bad om hjälp.
Iaf, jag har kännt länge den här känslan... "vi hjälper dig, men du måste också göra något! Du kan inte vinna 50 000:- i månaden i 25 år utan att köpa nån lott!!" Så har jag kännt länge, jag vibrerar med känslan att jag fan kan få lite stålar på något sätt. Plus att jag har drömt att jag vunnit flera nätter i rad.... kom igen då!! Iaf, jag köpte en trisslott, satt och mediterade (så gott det går, jag har skitsvårt för att meditera) och försökte be om hjälp utan att "be" om hjälp... försökte tänka positivt, visualisera att jag vinner... Om jag hade pengar skulle mitt liv förändrats! Jag skulle ha ett riktigt liv, inte som nu när man tar sig igenom varje dag och det händer INGET för..tja... vad har man för val? Jag skulle kunna skaffa mig hur mycket knowledge som helst! Lära mig allt möjligt nytt! Leva! Vara glad! Göra något med mitt liv! Åka hem!! Iaf, jag skrapade lotten och vann 75:-. Bra det! Jag tänkte typ att det kanske är lite väl mycket begärt att dom ska troll fram toppvinsten bara sådär, man kanske får köpa några stycken? Så jag gick tillbaka till affären och köpte tre till (fast jag verkligen hade behövt 75:- i fickan, men jag ville inte give up hope på the people above...) och kände i hela kroppen att nu, nu, NU ska det ske! Hur kan det inte göra det! Dom kan väl hjälpa mig?? Pengar spelar ingen roll för dem men för mig är det ALLT! Varför inte? Hjälp mig då!!
Självklart vann jag inte, och gick miste om 75:- spänn.
Dom hatar mig.
Då tänker jag såhär - det är väl meningen att jag aldrig ska ha pengar. Det är väl meningen att jag ska lära mig av min tillvaro nu, typ "jag ska vara en helt normal tjej som ska uppleva hur det är att gå igenom livet med en enorm bromskloss som aldrig släpper och hämnar allt annat." Det är väl min lott i livet, det jag har valt. Suck.
Eller... kan det vara så att regeln är att jag bara ska köpa en lott i veckan (vilket var min plan innan jag vann och fick lust att köpa tre till)? Det kanske var meningen att jag bara skulle vinna 75:- denna gången och ha haft dom pengarna nu till helgen? Jag kanske gapade efter för mycket? Jag kanske bara vinner 25:- nästa gång, inget dom nästa tio ggrna, och sen helt plötsligt jackpot efter några år? Om jag inte ger upp?
Jag ska hålla mig till det. Nästa gång accepterar jag min lilla vinst och är nöjd med det. Visa lite ödmjukhet. Bättre luck next time, hopefully, typ.
Man lär sig av sina misstag.


Eller har Mona och C'na fel, det finns ingen som vill hjälpa en?
Vem vet.

2 kommentarer:

Erica sa...

i förebyggande syfte: detta inlägg ska tas med en nypa salt, läste igenom den nu och insåg att det kanske inte var så tydligt :)

Erica sa...

inte ÄR så tydligt menar jag