söndag 15 februari 2009

Bloggandet

Satan va seg jag är här på bloggen.
Det händer faktiskt noll just nu i mitt liv, det är därför. Jag tänker skriva, men så kommer jag på att jag inte har ett skvatt att skriva om.
Jag väntar på att få höra från min handledare på soc när jag ska till psyk och träffa mina nya hjärnskrynklare, men det kan ta ett tag sa hon och det gör det...
Mina dagar går just nu ut på att fördriva tiden så att framtiden kan typ...komma snabbare eller nåt.
Vi går upp när vi vaknar, sätter oss i soffan och tittar på tv, kanske går till affären en snabbis, sedan är det endast böcker och tv som underhåller oss.
Hela dagarna.
Det är inte så att jag vill att simon ska dra men jag blir så otroligt slapp när vi hänger, vi drar ner varandra tror jag. Men det löser sig.
Nu har jag faktiskt INGET mer att skriva.
hej.

Inga kommentarer: