måndag 7 april 2008

Presenter Jag Vill Få

Ok det här är ju såklart bara på skoj men detta är iaf min önskelista, för födelsedagen eller nån gång i mitt liv typ :)

  1. Fototapet med en kyrkogård som mönster. För att den är galet snygg. Kostar ca 2400 dock.
  2. En videokamera. Göra filmer. Dyrt.
  3. Parfymen Laura. Nu använder jag Jean Paul Gaultier och det är som det är, jag har tröttnat. Laura hade jag när jag var tonåring och det bara sköljer minnen över mig när jag luktar på den. Den är också dyr, tyvärr.
  4. Som sagt, färgpennor. Och ett nytt, snyggt, stort svart skissblock. Den jag har nu är trasig.
  5. Pengar, såklart ;) Jag vill ha råd med saker som t ex kunna framkalla mina foton, handla på IKEA, köpa fina klänningar o annat krafs på tradera mm mm.
Nu kommer jag inte på mer. Ses!

Inga kommentarer: