måndag 28 april 2008

Dagarna Går

Och inte så mycket händer.
Simon är här på besök och det är trevligt, fast jag blir otroligt seg och går in i nån lat-mode så fort vi hänger. Jag blir otroligt förvånad när man ber typ Magnus stänga balkongdörren och han bara "ja ok visst" och gör det istället för "näää, jag orkar inte, du får göra det" "men på riktigt kan inte du då?" "Men jag gick ju ner o köpte cigg förra året..." "men jag har ju skadat foten!!" "Det ser bättre ut nu du" "men det gör ont, stäng dörren!" "Aldrig! Det är för långt!!".
Men det är kul ändå.

Kolla icanhascheezburger.com. Sjukt kul.

Denna här nedanför har Magnus gjort :)

Naaaaw.

Har sökt jobb på Akademibokhandeln. Ber till The One varenda natt att jag ska få jobbet. Gimmegimmegimme.

Igår var jag och Simon och vandrade runt i Östra Kyrkogården för att ta kort och kolla läget. Vi gick till konsum o köpte grillade spare ribs, potatissallad och cocktailtomater. Sen gick vi till kyrkogården o slog oss ner på gräsmattan och bjöd oss själva och myggorna på mat. Jag tog en hel del kort på de hele som jag ska lägga upp på facebook snart. Anyway... det var kul, lite kallt, lite läskigt när vi såg en staty på en gammal gumma som såg så spöklik ut att varken jag eller Simon vågade gå särskillt nära... kul.

Nä nu ska jag sova, måndag imorgon, blähä.
gonatt!

2 kommentarer:

Max sa...

Ååhh jag hoppas du får bok-giget! Jag har en lååång inköpslista av böcker jag vill handla hos dig!
Tog ni inte några foton på spök-staty-gumman?

Erica sa...

JO!! min usb-sladd till kameran är borta bara, ska skicka den manuellt (eller vad det kallas) snart!
Hon var skitläskig....