onsdag 17 oktober 2007

Detta Är Jag Beroende Av:

Cigg - har köpt rulltobak och rullpapper o filter!
Sushi - Det är aldrig inte gott. Eller jo, men då är det ändå ganska gott ändå
Ben & Jerry's Cookie Dough Ice Cream - ska ätas ensam så man får alla degklumparna själv
Fest - fredag kväll/natt på Rotary kan jag leva för
TAPS - upptar all min fritid. På riktigt. Fråga Simon.
Mobilen - jag älskar min mobil. Den börjar bli gammal (ganska super gammal) men vafan. Cred.
Min Mössa - köpe nyligen en underbar, stickad, pösig drömmössa. Tyvärr ej svart.
Fru B - en nära vän till mig som föredrar att vara anonym
Mina Böker - klarar jag mig inte utan
Musik - rocky horror picture show soundtracket, the monkees, the white stripes TILL I DIE
Subway Mackor - "a footlong w. lettuce, tomato, majonaise mustard and cheese, please" -jag, 10
McDonald's - ba da ba ba ba I'm eatin' it!
Katterna - Irma och Esmis. som om dom vore mina barn. Fast blir dom sjuka dör dom, för dyrt.

Nu kommer jag inte på mer.

Jo, att blogga såklart!

Inga kommentarer: