fredag 19 oktober 2007

Cuce Skywalker

Nä nu måste jag blogga lite. Jag vet inte om vad.

Lååång dag på jobbet idag. Tiden sniglade förbi. Det är otroligt vackert väder nu, något jag verkligen inte märker när jag är ledig, då är jag mest inne. Föruom på nätterna, då. Men man får sån lust (när man inte kan) att gå på en promenad, andas frisk luft och bara känna känslan av att inte vara tvungen att vara någonstans.

Bajshög.

Bara sju dagar kvar, people!!! Sen är jag friiiiiiiiiiiii, fri som en pippifågel och aldrig, aldrig mer behöva släpa sig upp för att gå och kränga skor. Nebber again! Fy fan va gött.
Åååhh va jag ska sova. Jag ska bara låsa in mig i en vecka o bara sova hela tiden. Jag har varit helt sjukt sleep-deprived i två fucking år nu men snart, snart slipper jag.

Väntajagskabararullaencigg.

Sådärja. Youtube, iallafall. Youtube äger.
Jag sitter ibland och kollar pa gamla Sesame Street avsnitt som jag inte trodde att jag kunde minnas.
Och det här; vem kan inte tycka att det här är nog är det roligaste ever?


-No, Cuce, I am your father!!
-That's...really impossible!!
-Search your peelings, Cuce!
Åh. Kärlek på er. Godnatt :)

Inga kommentarer: