måndag 8 oktober 2007

Check it out


Ok, jag vet vad ni tänker.
"ÖÖÖÖH, det där är ju nån gubbe dom har ställt där så vi ska tro att dom har filmat spöken!!!"
Suck. Ja ja.
Men jag tror inte det. Jag har kollat på ca hundra avsnitt och dom ÄR INTE in it for the wrong reasons, dom skulle inte ställa en kille där, då förstörs allt dom jobbat för.
Whatever. Man ska inte gå på allt, men man ska inte heller genast utesluta allt bara för att det berör ett ämne som många, många har sabbat genom fusk o fejkningar o skit.
This is the real deal, o så ärt.
Ok, en till då.

Sov gott!

P.S. jag vill bra tillägga att i slutet av avsnittet från filmen här åvanför säger dom klart och tydligt till hotellets innehavare (detta är filmat i ett hotellrum) att stället INTE är hemsökt, då de verkligen inte inte kan bevisa att det inte var hans fot som flyttade täcket. Men jag tycker inte det ser ut som hans fot. Vad tror ni?

Inga kommentarer: