måndag 14 september 2009

Shit Pommes

Har kommit på att bloggen blivit så fruktansvärt tråkig nu. Antagligen pga att jag varit ganska deppig och livet inte har varit så kul, men jag vet inte riktigt hur jag ska ändra på det, inte än.

Skriva nåt som inte har med ångest och saknaden av mg att göra kanske?
Något positivt..... tänk tänk tänk....

Lägenheten är fräsch. Det är ju jävligt skönt, och jag vet att I & E trivs bättre när det är så här fint.
Förkyldningen börjar lägga sig också, snöt mig förut och en massa luft fastnade i vänstra bihålan, det var ju mindre kul och ont gjorde det.

Fan! Ni ser... jag har tappat grejen med att skriva roliga intressanta inlägg. Inte konstigt att de flesta som brukade följa bloggen (Rasmus, Martin) inte gör det längre.

På onsdag ska jag på min första ADD-utredningsmöte. Iaf så tror jag att det är det det är, jo men det måste det vara. Nervös!

Jag hade fastnat i att titta på Hell's Kitchen på youtube för ett tag sen, såg alla avsnitt alla säsonger (ca 22 x 6, varje avsnitt en timma!) vilket tog ett tag kan man säga.
Nu är jag inne på That 70's Show, har kollat alla avsnitt fram tills den 8:e och sista, har några avsnitt kvar. Ska alldeles strax koka te och se klart.

Veckans.....
  • High Strangeness - Har i ca två veckor nu vaknat några få sekunder innan mobilväckarklockan går igång, utan fail. Alltså, jag vaknar med ett ryck, ser mig omkring och när jag vänt på mig för att sätta mig upp ringer klockan. Nej, den låter inte precis innan den ska ringa, det är min inre klocka som är helt i tune med min mobil :) Men flummigt blir det när det händer gång på gång utan fail. Weird.
  • Smak - blåbärste från Friggs. Himmelskt gott.
  • Obsession - Design Simon & Thomas på tv3 play. I freaking love those guys. Adoptera mig!!
  • Depp - Inte Johnny tyvärr, utan Mg, vilket nog märkts på bloggen ganska tydligt.
  • Panik - vikten, som vanligt. MÅSTE börja röra på mig. MÅSTE.
  • Fail - inte lyckats tvätta monsterberget med kläder och inte lyckats locka fram monsterfinnen som sitter djupt under huden mitt emellan ögonbrynen och trycker på en nerv. Ont gör den, som fan!
  • Mål - Att promenera en timme per dag och tjugo min. på cyckeln, klara mig på enbart snus tills jag får cash igen, och inte äta så mycket denna veckan, dricka varmt vatten när jag blir hungrig, äta vitamintabletter istället. Just nu har jag tre apelsiner och två paket snabbnudlar att leva på tills pengarna kommer. Och 100 :- kvar på kontot. Men katterna har käk iaf, det är ju bra.
  • LOL - Har inte skrattat så galet mycket så jag börjar gråta och får ont i magen som jag gjorde på Jensens med Henrik och Niklas när dom pratade om vad dom skulle göra med ett gäng hamstrar. You had to be there, men jag trillade nästan av stolen av skratt. Tycker synd om hamstern som Niklas vill skicka iväg med flaskpost. Den lär det inte gå så bra för, nä.
Avslutar här, ta hand om er.
Puss.

Inga kommentarer: