måndag 7 september 2009

Photobomb

Här kommer lite bilder som jag haft på mobilen.

Hemma hos Niklas


Picknick men Henrik på klippan bredvid Rotary. Vi åt.... vafan var det.... klyftpotatis med tzatziki. Och vin som Henrik tog med.


Nom nom nom


Louise i värsta partytaxin på väg till fancy fancy klubb... bra kort eller hur?


Amélie, ännu ett bra kort


...och Hamed. Det blev en riktigt lyckad kväll.


Såg en dubbel regnbåge över liseberg...


pretty pretty


Niklas på Jensens Böfhus där vi (jag, Henrik, Niklas, Paul) käkade middag i lördags


Mr. Henrik Mörck och jag var galet hungriga...


Jag kunde knappt greppa denna gigantiska öl med mina små feminina händer


Glömde att ta kort på maten innan det var för sent. Jag åt en rare 200g steak med potatis och beasås till. Yumz!


Senare gick vi till Bitter på linnégatan och fortsatte kvällen....


...med mera mat.


Sen åkte jag iväg till chalmers and the rest of that evening is history.

:F

Inga kommentarer: