måndag 17 augusti 2009

Stockholm

Ja, jag var ju och hälsade på i sthlm för en och en halv vecka sedan ungefär, och har inte fått tummen ur fören nu att blogga lite bilder från dess.
Det är inte ofta jag kommer på att ta bilder på det som händer runt omkring mig men jag försöker! Det finns ju ändå minnen för mig iaf att komma ihåg när jag ser t ex:
Ett sånt här suddigt kort

Det här är efter vi sett Harry Potter filmen på väg hem. En skitkul kväll indeed, fast jag gjorde oss lite stressade för jag var tvungen att köpa McDonald's innan filmen. Tradition.

Vi bodde här

...eller... nä, det här är buss/tvarbanshållsplatsen men vi bodde precis brevid. Tyvärr tog jag inga fler kort utanför huset :( men det var jättefint.

Jag bodde med Simon såklart...

...som var strålande glad precis hela tiden...

och jag led fruktansvärt av smärtor under hela visiten.


Vi satt väldigt ofta vid vattnet, det var riktigt nära och lätt att ta sig hem och tillbaks så vi gick dit nästan varje dag.


Den här måsmamman var fantastisk, vi slängde iväg bröd och hon sprang dit och skrek tills en av hennes två ungar kom dit och åt upp brödet. Hon tog inget till sig själv! Mom of the Year Award till henne. Ungarna var så fruktansvärt söta (tyckte i alla fall jag).


När jag skulle ut på fest (den enda gången jag var ute och festade, Simon är inte direkt helvild när det gäller sånt) gick vi av på nån obskyr hållplats som visade sig vara världens coolaste;


Jag var ute med Johanna och Ann


Mario var också med nånstans...


Sen kom vi hem på förfest hos de här tjejerna


...Ann hade kul...


och även Johanna.


Där tar bilderna slut, please join us next time for more prime time entertainment.

:F

Inga kommentarer: