tisdag 18 augusti 2009

Nattugglan

Jag har suttit uppe hela natten och planerat en kräftskiva som jag vill kunna bjuda några polare på... jag ska lägga i princip inga pengar alls på festande nästa månad så jag hoppas ha råd att kunna ställa till med nånting i alla fall. Liiiite tråkigt är det faktiskt att jag får exkludera mina vänner som inte äter skaldjur eller fisk, det finns inget vegetariskt i det jag tänkte servera. Sorry guys! :/

Ett annat problem är att jag vill behöver en större lägenhet att hålla skivan i, my kök i too damn small!! Och var ska folket sitta? Nån som vill låna ut sin lägenhet? ;)

Inatt blir det helt klart spikmattan, jag är helt förstörd i nacke och axlar.
Jag vaknade med typ nackspärr i morse, kunde inte titta åt vänster och bara pyttelite åt höger. Ingen aning vad jag gjort, jag måste ha sovit helt galet på kudden.
Fastän jag smetat in mig med ibumetin sen dess, käkat en massa alvedon och indränkt i mandelolja masserat mig med en sån där massagegrej med en massa trärullar på ett snöre står mina axlar och min nacke fortfarande i brand.
Tråkigt! Som sagt, det blir spikisen nu snart, hoppas den får igång blodet där inne lite. Men först ska jag käka toast med mjukost.

Imorgon är planen att dra runt på stan och spana in priser på dekorationer till kräftskivan, det måste ju finnas lyktor & roliga hattar & haklappar & sån skit på festen, för fan. Plus att jag borde lägga upp en inköpslista till maten och kolla vad den summan blir.... vi får se. Gästerna kan ju ta med sig egna kräftor, ha, ha, ha...
:/

Iaf, I'll keep you posted.

God natt!

Inga kommentarer: