lördag 1 augusti 2009

Pappa!

Jag läste kommentarerna till >det här< inlägget i din blogg men ville inte kommentera så dina polare fick se.
Alltså... det är ingen idé.
Den här Roma som jag vet är en bra vän till dig just doesn't get it och man blir bara så trött av att hålla på att försöka visa dom vad man menar, HUR man menar och att försöka visa dom vad som finns bakom draperiet när dom blundar hårt och sticker fingrarna i öronen. (När jag skulle skriva "öronen" nyss blev det först ögonen, sen örnen. Tills slut blev det rätt. Dyslexi light?)

My point is, jag blir trött och tömd på engergi bara av att läsa det, orkar du verkligen hålla på?

Kommentarer som "Om du jitter svara så hoppa det där om indianerna och deras "nyttiga" tobak : )" och "hade det varit så att du inte med vett och vilja flera gånger om dan drog i dig ca 4000 olika ämnen, alla luftvägsirriterande varav 50 st är cancerframkallande, hade jag nog inte ifrågasatt dina appropåer så som jag gör. Din rädsla för tandkräm med en cigg i munnen är underbart paradox" visar ju tydligt att ni är ljusår ifrån varandra när det gäller just det här samtalsämnet.
It's no use.

F ö vill jag bara förtydliga att detta endast handlar om dom där kommentarerna på din blogg, inte honom personligen :) (jag känner honom ju inte ens...)

1 kommentar:

Max sa...

Halloj Erica!
Jo, jag vet - det blir jädrigt tjôtigt, och så var det ju inte rökning som inlägget handlade om heller... Jaja, det är bara att skita i det!
:D

Pops