onsdag 27 maj 2009

The Latest Haul

Var i vanlig ordning på bibban och lånade lite skit.
Skulle egentligen bara låna serier eftersom det var det jag var sugen på just då så jag undvek Stephen King hyllorna men kunde såklart inte hålla mig ifrån historiska biografier avdelningen och hittade där dessa två gemstones:

Den till höger läser jag just nu och so far är den skitbra :)

Serier då, ja.
Egentligen är jag inte ett jättefan av Lenore, inget emot henne eller R. Dirge men jag tycker den kan vara lite rörig ibland, och lite långt emellan roligheterna, men hon är söt ändå och dessa två böcker skulle jag gärna ha som permanent fixture i bokhyllan, Noogies och Cooties.


Den sista Rockyboken som jag inte läst. (Ja, jag gillar Rocky, jag står för det. Det är alltid kul att glimpsa in i en annan värld, och i detta fallet hip hopens värld.) Word.


Och så klart högt upp på listan är Darby Conley's Get Fuzzy, brilliant dahlink, brilliant!!


Har läst färdigt Laura's "The High Strangeness of Dimentions, Densities and the Process of Alien Abduction" nu, it rocked my world, Dad. Eller, den skrämde knäcken ur mig men jag virade in mig i folie och sov i garderoben och hoppades på det bästa några nätter så gick det över.

Inga kommentarer: